Kommentare: 4
  • #4

    Andrea Chiavi (Montag, 25 Juli 2016 22:09)

    Liebei Spielgruppä-Frauä
    Ganz herzliche Dank für diä vielä kreativä und abwechsligsrichä Stundä und di tollä Föteli uf dä Homepage. Am Sandro häts guet gfallä und es isch schö, dass er dur d'Spielgruppä gueti Fründä gfundä hät. Dankä viel mol für euen vollä Isatz! Liebi Grüess Andrea

  • #3

    Angi Muscetta (Donnerstag, 16 Juni 2016 23:18)

    Ein grosses Kompliment für die liebevoll & aufwendig geführte Spielgruppen - Homepage.
    Es bereitet uns immer wieder grosse Freude in der Bildergalerie zu stöbern...Merci vielmol!

  • #2

    Eliane Müller (Donnerstag, 13 November 2014 08:50)

    Hallo liebi Irene und Jeannette. Ich gnüsse's voll die tolle Föteli vo de Spielgruppe a zluege. Das macht de Kids ja voll Spaß. Sandro wird eui sicher vermisse und ich natürlii au. Also machets guet und bis im Februar 2015. Mit freuet üs jetzt scho weder uf eui alli. Liebi grüessli Eliane und Sandro

  • #1

    Steffi Hersche (Dienstag, 23 September 2014 12:55)

    Lieben Dank für die tollen Bilder! Es macht richtig Spass zu sehen, wieviel Freude und Spass die Kinder untereinander und auch mit der Spielgruppen-Leitung haben. Wir schauen hier oft rein und finden jedes Mal was Neues, was uns zu Gesprächen und Ideen anregt. DANKE!